Nákupy na Converse.cz
- V České republice jsou dodávky realizovány během 2-4 pracovních dnů od zadání objednávky. V ojedinělých případech se může doba čekání na zásilku prodloužit.
- Jakých platebních metod mohu využívat?
Converse.cz nabízí platbu kreditní kartou a rychlý online převod prostřednictvím PayU. Akceptované kreditní karty: Visa, Mastercard, American Express. Všechny výše uvedené kreditní karty musí mít platný bezpečnostní kód. V případě jakýchkoliv dotazů týkajících se způsobu platby, nás prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]
Mohu platit hotově při převzetí?
Ano, lze vybrat i možnost platby na dobírku.
Mohu vybrat také možnost platby běžným bankovním převodem?
Pokud vás zajímá platba běžným bankovním převodem, kontaktujte nás na e-mailu [email protected] - Jak mohu zkontrolovat status své objednávky?
Po odeslání objednávky obdržíte oznámení na e-mail, kde bude kód na sledování zásilky. Pokud máte dotazy týkající se realizace vaší objednávky, kontaktujte nás e-mailovou cestou [email protected]
Účtuje converse.cz DPH u nákupů?
Celková částka uvedená v potvrzení objednávky obsahuje daň z přidané hodnoty (DPH a eventuální náklady za dopravu).
Jaký maximální počet párů bot si mohou na converse.cz koupit?
Maximální počet Produktů stejného modelu a velikosti objednávaných jednou osobou je 5 (pět) kusů na jednu objednávku. Converse si vyhrazuje právo na snížení počtu objednávaných Předmětů z limitovaných edicí.
Jak mohu stornovat objednávku?
Kontaktujte nás e-mailovou cestou [email protected] pro zjištění, v jaké etapě se nachází vaše objednávka a jak vám můžeme pomoci.
- V obchodě converse.pl máte 30 dnů na bezplatné vrácení nakoupeného zboží. V souladu s platnými právními předpisy má kupující právo na odstoupení od zakoupeného zboží bez udání důvodu vrácení.
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
2. Zabalte pečlivě produkty do krabice spolu s FORMULÁŘEM PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Nezapomeňte, že originální krabice s logem značky, ve které je obuv zabalena, je neoddělitelným skladovým prvkem produktu.
3. Etiketu pro vrácení, která byla v balíčku, nalepte na zásilku. Pokud používáte originální balení, etiketu pro vrácení nalepte na místo staré etikety.
4. Zaneste balíček na vybranou partnerskou pobočku DPD. Mapu dostupných poboček naleznete na https://pickup.dpd.cz/ a postupujte v souladu s pokyny.
5. Pokud nemáte etiketu pro vrácení k bezplatnému vrácení, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na adrese: [email protected]
6. Pokud jste objednávku platili na Dobírku, doplňte do formuláře číslo účtu, na které mají být vráceny finanční prostředky. Pokud byla vybrána možnost bankovního převodu, finanční prostředky budou vráceny na účet, z něhož byla objednávka placena.
7.Pokud chce klient vyměnit Produkt, musí Klient Produkt vrátit, tedy Odstoupit od Kupní smlouvy týkající se daného Produktu, a následně podat novou Objednávku na další Produkt.