czech-flag-svg CZ | CZ

Nákupy na Converse.cz

  • V České republice jsou dodávky realizovány během 2-4 pracovních dnů od zadání objednávky. V ojedinělých případech se může doba čekání na zásilku prodloužit.
  • Jakých platebních metod mohu využívat?

    Converse.cz nabízí platbu kreditní kartou a rychlý online převod prostřednictvím PayU. Akceptované kreditní karty: Visa, Mastercard, American Express. Všechny výše uvedené kreditní karty musí mít platný bezpečnostní kód. V případě jakýchkoliv dotazů týkajících se způsobu platby, nás prosím kontaktujte na e-mailu [email protected]

    Mohu platit hotově při převzetí?

    Ano, lze vybrat i možnost platby na dobírku.

    Mohu vybrat také možnost platby běžným bankovním převodem?

    Pokud vás zajímá platba běžným bankovním převodem, kontaktujte nás na e-mailu [email protected]
  • Jak mohu zkontrolovat status své objednávky?

    Po odeslání objednávky obdržíte oznámení na e-mail, kde bude kód na sledování zásilky. Pokud máte dotazy týkající se realizace vaší objednávky, kontaktujte nás e-mailovou cestou [email protected]

    Účtuje converse.cz DPH u nákupů?

    Celková částka uvedená v potvrzení objednávky obsahuje daň z přidané hodnoty (DPH a eventuální náklady za dopravu).

    Jaký maximální počet párů bot si mohou na converse.cz koupit?

    Maximální počet Produktů stejného modelu a velikosti objednávaných jednou osobou je 5 (pět) kusů na jednu objednávku. Converse si vyhrazuje právo na snížení počtu objednávaných Předmětů z limitovaných edicí.

    Jak mohu stornovat objednávku?

    Kontaktujte nás e-mailovou cestou [email protected] pro zjištění, v jaké etapě se nachází vaše objednávka a jak vám můžeme pomoci.

  • V obchodě converse.pl máte 30 dnů na bezplatné vrácení nakoupeného zboží. V souladu s platnými právními předpisy má kupující právo na odstoupení od zakoupeného zboží bez udání důvodu vrácení.

    1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

    2. Zabalte pečlivě produkty do krabice spolu s FORMULÁŘEM PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Nezapomeňte, že originální krabice s logem značky, ve které je obuv zabalena, je neoddělitelným skladovým prvkem produktu.

    3. Etiketu pro vrácení, která byla v balíčku, nalepte na zásilku. Pokud používáte originální balení, etiketu pro vrácení nalepte na místo staré etikety.

    4. Zaneste balíček na vybranou partnerskou pobočku DPD. Mapu dostupných poboček naleznete na https://pickup.dpd.cz/

    a postupujte v souladu s pokyny.

    5. Pokud nemáte etiketu pro vrácení k bezplatnému vrácení, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na adrese: [email protected]

    6. Pokud jste objednávku platili na Dobírku, doplňte do formuláře číslo účtu, na které mají být vráceny finanční prostředky. Pokud byla vybrána možnost bankovního převodu, finanční prostředky budou vráceny na účet, z něhož byla objednávka placena.

    7.Pokud chce klient vyměnit Produkt, musí Klient Produkt vrátit, tedy Odstoupit od Kupní smlouvy týkající se daného Produktu, a následně podat novou Objednávku na další Produkt.

Chceme, abyste věděli, že webové stránky, které prohlížíte, využívají souborů cookies a prostřednictvím nich shromažďujeme informace, které mohou být i osobními údaji. Využíváme pro analytické, marketingové účely a za účelem správy stránek a zlepšovaní kvality služeb, včetně přizpůsobení obsahu preferenci a zájmu uživatele. Používáním stránek souhlasíte s využíváním souborů cookies. Informace o používání cookies „více informací” vám objasní, co to jsou cookies soubory, jak zpracováváme shromážděné údaje, jakým způsobem naši partneři mohou používat soubory cookies, jak můžete změnit nastavení a obsahuje další podroné informace týkající se souborů cookies.