Zkontrolujte naše informace v záložce Nápověda nebo kontaktujte náš Zákaznický servis.
Vaše objednávky
V obchodě converse.cz máte 30 dnů na bezplatné vrácení nakoupeného zboží. V souladu s platnými právními předpisy má kupující právo na odstoupení od zakoupeného zboží bez udání důvodu vrácení.
Pokud byla vaše objednávka doručena kurýrem DPD:
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
2. Zabalte pečlivě produkty do krabice spolu s FORMULÁŘEM PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Nezapomeňte, že originální krabice s logem značky, ve které je obuv zabalena, je neodlučitelným skladovým prvkem produktu.
3. Přejděte na https://rmp.dpdgroup.com/021/Orbico
4. Zadejte své osobní údaje a číslo objednávky (najdete je v e-mailu s potvrzením objednávky nebo ve svém účtu online. Vždy začíná #600xxxxxxx a má 7 číslic)
5. Etiketu pro vrácení, která byla v balíčku, nalepte na zásilku. Pokud používáte originální balení, etiketu pro vrácení nalepte na místo staré etikety.
6. Vezměte balíček na vybrané partnerské místo DPD. Mapu dostupných bodů najdete na https://pickup.dpd.cz/
7. Pokud nemáte etiketu pro bezplatné vrácení, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na adrese: [email protected]
8. Pokud chce klient vyměnit produkt, musí klient produkt vrátit, tedy odstoupit od kupní smlouvy týkající se daného produktu a následně vytvořit novou objednávku na další produkt.
Pokud vaši objednávku doručila Zásilkovna:
1. Vyplňte FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
2. Zabalte pečlivě produkty do krabice spolu s FORMULÁŘEM PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Nezapomeňte, že originální krabice s logem značky, ve které je obuv zabalena, je neodlučitelným skladovým prvkem produktu.
3. Přineste na nejbližší adresu Zásilkovny
4. Řekněte zaměstnanci, že chcete balíček vrátit, a zadejte kód příjemce: 93289193 (Orbico Sp. z o.o.)
5. Obdržíte vytištěný přepravní štítek - nalepte jej na místo starého štítku
6. Odešlete balíček
7. Uschovejte si poštovní doklad. Pomůže vám v případě, že budete potřebovat požádat o reklamaci u Zásilkovny.
8. Pokud chce klient vyměnit produkt, musí klient produkt vrátit, tedy odstoupit od kupní smlouvy týkající se daného produktu a následně vytvořit novou objednávku na další produkt.